Office manager

Office Manager (Vacature)

Vacature office-manager

Zoek jij een baan met uitdaging in een gezellig team? Wil je graag de spin-in-het-web zijn bij een snelgroeiende onderneming met een écht leuk en hecht team? Ben jij die positieve duizendpoot die onze organisatie wil ontzorgen en ondersteunen en bij het nog meer maatschappelijke impact maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij

Je bent zelfstandig, sociaal, servicegericht, energiek, gaat met plezier aan het werk en straalt dat ook uit naar je collega’s en onze klanten. Jij houdt van regelen en plannen en hebt het in je mars om er zelfstandig voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Het geeft je voldoening om uitdagingen op te pakken en af te handelen. Je bent kritisch, hebt een goed analytisch oog voor (werk)processen en vindt het leuk om die te verbeteren. Bij ons heb je geen last van een logge bedrijfsstructuur of complexe managementlagen. We waarderen een proactieve ondernemende houding.

Ons team

Ons team bestaat uit creatieve, enthousiaste, hardwerkende mensen die met passie samenwerken aan het verwezenlijken van mooie projecten in gezonde gebiedsontwikkeling, zie www.urbansync.nl. Je werkt ondersteunend aan het team, maar ook zelfstandig. Betrokkenheid naar elkaar toe, een heldere onderlinge communicatie en regelmatig afspreken zorgt ervoor dat ons team hecht en succesvol blijft.

Takenpakket:

  • Verantwoordelijk voor alle administratieve en kantoor-gerelateerde zaken als telefoon, ontvangst post, facturenadministratie, archivering, inkoop (o.a. beheer abonnementen) en facilitaire zaken.
  • Ondersteunend voor het team in agendabeheer en bij het organiseren van meetings / evenementen (o.a. webinars)
  • Ondersteunend in projectorganisatie bij:
    • Presentaties
    • Offertes en facturen (afmaken)
    • Correspondentie
    • Teksten en rapporten (opmaak, corrigeren op stijl- en spelfouten)
    • Ondersteuning bij sociale media
    • Notuleren en versturen van notulen.
  • Verantwoordelijk voor organiseren en bijhouden Sharepoint
  • Er is ruimte om naast de benodigde taken ook jezelf verder te ontwikkelen.

Onze nieuwe collega:

  • heeft met succes een relevante MBO (niveau 4) studie afgerond, evt. aangevuld met HBO
  • heeft minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • is 24 – 32 uur beschikbaar
  • heeft een uitstekende beheersing Nederlandse taal
  • goede kennis van en ervaring met het gehele MS Office pakket
  • heeft ervaring met administratieve werkzaamheden (in boekhoudprogramma)
  • is proactief, heeft een hands-on mentaliteit en kan snel schakelen
  • zelfstandig, stressbestendig en flexibel (geen 9-5 mentaliteit)
  • open en makkelijk in omgang
  • servicegericht en communicatief (aanspreekpunt en visitekaartje van onze organisatie)

Contractduur :                   12 maanden

Parttime uren :                  24 tot 32 per week (zelf in te delen)

Deadline sollicitaties :     25-11-2021

Verwachte startdatum :  zo spoedig mogelijk

Kantoor:                             Leiden, thuiswerken kan

Salaris :                               €2500 – 2800 per maand bij full time o.b.v. ervaring

 

Solliciteren

Heb je interesse in deze baan? stuur dan een email met je motivatie en CV naar info@urbansync.nl

of bel Marion de Haan

 


info@urbansync.nl
+31(0)6 436 665 02