Officemanager

Office Manager (Vacature)

Vacature office-manager 

Wij, een divers, creatief, snelgroeiend bureau met 20 mensen, zoeken een sociale maar accurate spin in het web. Wij bemannen de adviesprojecten, jij bent vrijgespeeld om overzicht te houden, zaken te regelen en ons te ontzorgen vanuit de Urban Sync thuisbasis. Samen met ons hechte team maken we maatschappelijke impact met gezonde gebiedsontwikkeling. 

 Jij 

Je bent zelfstandig, sociaal, servicegericht, energiek, gaat met plezier aan het werk en straalt dat ook uit naar je collega’s en onze klanten. Jij houdt van regelen en plannen en hebt het in je mars om er zelfstandig voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Het geeft je voldoening om uitdagingen op te pakken, af te handelen en (werk)processen te verbeteren. Bij ons heb je geen last van een logge bedrijfsstructuur en we waarderen een proactieve ondernemende houding. 

Urban Sync wil een diverse organisatie zijn, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt binnen ons bureau. 

 Ons team 

Ons team bestaat uit creatieve, enthousiaste, hardwerkende mensen die met passie samenwerken aan het verwezenlijken van mooie projecten in gezonde gebiedsontwikkeling, zie www.urbansync.nl. Betrokkenheid naar elkaar toe, een heldere onderlinge communicatie en regelmatig afspreken zorgt ervoor dat ons team hecht en succesvol blijft. Je werkt ondersteunend aan het team, maar ook zelfstandig. 

Takenpakket: 

  • Ondersteunend in projectorganisatie bij: 
  • Presentaties (afmaken, corrigeren op stijl- en spelfouten) 
  • Evenementen / meetings organiseren (ook online webinars) 
  • Offertes en facturen (afmaken, corrigeren op stijl- en spelfouten) 
  • Correspondentie 
  • Teksten en rapporten (opmaak, corrigeren op stijl- en spelfouten) 
  • Ondersteuning bij sociale media 
  • Notuleren en versturen van notulen 
  • Ondersteunen in agendabeheer partners. 
  • Verantwoordelijk voor alle administratieve en kantoor-gerelateerde zaken als telefoon, facturenadministratie, archivering, inkoop (o.a. beheer abonnementen), ziekmeldingen en facilitaire zaken. Meewerken bij het invoeren van een ERP systeem. 
  • Verantwoordelijk voor organiseren en bijhouden Sharepoint. 
  • Er is ruimte om naast de benodigde taken ook jezelf verder te ontwikkelen. 

Onze nieuwe collega: 

  • heeft minimaal 4 jaar relevante werkervaring 
  • kan analytisch op MBO+/HBO niveau denken en werken 
  • is 24 – 32 uur beschikbaar 
  • is precies en kan Nederlandse teksten redigeren 
  • heeft goede kennis van en ervaring met het gehele MS Office pakket 
  • heeft ervaring met administratieve werkzaamheden (in boekhoudprogramma) 
  • is proactief, heeft een hands-on mentaliteit en kan snel schakelen 
  • is zelfstandig, stressbestendig en flexibel (geen 9-5 mentaliteit) 
  • is open en makkelijk in omgang 
  • isservicegericht en communicatief (aanspreekpunt en visitekaartje van onze organisatie) 

 Contractduur: 12 maanden (met intentie: vast dienstverband)
Aantal uren:24 tot 32 per week (in te delen in overleg)
Deadline sollicitaties: 27-03-2022
Verwachte startdatum: zo spoedig mogelijk
Kantoor: Leiden, deels thuiswerken kan
Salaris: €2.600 – €3.100 per maand bij full time o.b.v. ervaring 

Solliciteren? 

Heb je interesse in deze baan? stuur dan een email met je motivatie en CV naar info@urbansync.nl of bel Marion de Haan 06 43 666 502. 

 


info@urbansync.nl
+31(0)6 436 665 02